Tokio: prvi tekmovalni dan zmaga Coca-Cole, tik za njo Samsung in Visa!

Streljanje z zračno puško na 10 m, reklamni panoji Coca-Cole vidni kar 79 minut, gre za nov olimpijski rekord v tej disciplini! Neki ljudje so v ozadju ciljali tarčo.

V Tokiu je z objavo prvih poročil uspešnosti marketinških kampanj stekel poletni praznik oglaševanja!

V disciplini streljanje z zračno puško na 10 m so se udarile korporacije iz 12-ih davčnih oaz, strokovnjaki pa so pred začetkom tekmovanja napovedovali troboj med The Coca-Cola Company, Samsungom in Viso.

Od troboja nismo gledalci na koncu imeli nič, saj je Coca-Cola povsem deklasirala tekmece in z 79-minutno vidnostjo oglasnih panojev postavila nov olimpijski rekord v streljanju z zračno puško na 10 m!

Oglasni panoji Samsunga so bili vidni 30 minut, kar je bilo dovolj za srebro, Visa pa je bila na koncu tretja z rezultatom 29 minut.

Vodja piar službe pri Coca-Coli, korporativni robot XZ-2000, je po koncu tekmovanja povedal: ”Prišli smo po zlato, rezultat pa je na koncu presenetil tudi naš upravni odbor. Zadnje leto smo veliko trenirali skupaj s funkcionarji Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK), na koncu pa je bila odločilna dvotedenska plovba po Karibih na 130-metrski jahti v družbi kokaina, viagre in prostitutk.”

V ozadju napetega marketinškega tekmovanja so neki ljudje z zračno puško streljali v tarčo.

Komentirajte

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen.


*