Oživljanje ekonomije: reševalni pas odslej namenjen menedžerjem

Menedžerji na poti do marine Portorož ne bodo več izgubljali časa v cestnih zamaških, vlada pričakuje občutno rast BDP-ja. Konec statusa priviligirancev za reševalce.

Danes je pričela veljati uredba o spremembi namembnosti reševalnega pasu na avtocesti, ki jo je vlada sprejela v ponedeljek v sklopu ukrepov proti prihajajoči ekonomski krizi.

Reševalni pas tako od danes naprej ni več namenjen reševalnim vozilom, ampak menedžerjem, ki s čakanjem v gneči izgubljajo dragoceni čas, ki bi ga lahko drugače namenili ustvarjanju BDP-ja.

Področni nadsekretar sekretariata za promocijo vitke države Andrej Šircelj: ”Vsaka minuta, ki jo poslovneži preživijo v gneči na avtocesti, predstavlja stran vržen BDP. Vzemimo recimo primer tipičnega lastnika kajmanske podjetniške hobotnice: če se mu pot od stanovanja v centru Ljubljane do marine Portorož podaljša za 15 minut, naša država s tem izgubi 12,4 kilograme BDP-ja, s!”

Kaj nova uredba pomeni za voznike?

Vozniki proletarskih avtomobilskih znamk se morajo umakniti skrajno levo in desno, ko v vzvratnem ogledalu zagledajo avtomobile višjega cenovnega ranga slovaške registracije, v primeru snega pa so dolžni zapustiti avtomobile in skidati sneg pred jeklenimi konjički članov upravnih odborov.

Novost pa je tudi za reševalce, ki so, mimogrede, porabniki javnih sredstev in v skupno blagajno ne prinesejo nič, še več, iz nje jemljejo: končno izgubljajo status priviligiranih udeležencev v prometu, tako kot ostala raja bodo morali potrpežljivo čakati v vrsti.

Vlada napoveduje, da bo novi ukrep v državno blagajno prinesel dve milijardi evrov oz. štiri milijarde evrov oz. glede na to, da itak ne bo nikoli nihče preveril, sedem trilijonov zlatnikov, narejenih iz azteškega zlata.

Komentirajte

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen.


*