Slabe ceste dvigujejo BDP!

Logika za zgornjo ugotovitev je zelo trdna – vsekakor trša od italijanskih viaduktov in manj luknjasta od ameriških cest. IMF že začel s pilotnim programom luknanja cest.

Bruto domači proizvod je vrednost vseh dokončanih proizvodov in storitev, ki so bili ustvarjeni znotraj ene države v določenem obdobju.

Slaba cesta je cesta, ki je totalno razj*****.

Kaj so ugotovili na Inštitutu za širitev neoliberalizma in kultivacijo fikusov?

Ugotovitve je javnosti sporočil Inštitut Mises. Na sliki stol in generalni komisar inštituta Fikus.

Trditev se nam je zdela privlečena za rogove, zato smo se za pojasnilo obrnili na Inštit Mises, kjer so nam komisarji razložili logiko za to drzno trditev.

Če se vsak dan vozite v službo po luknjasti cesti, se bo vaše vozilo uničilo prej oz. obstaja večja verjetnost, da boste imeli nesrečo.

Tako boste primorani svoje vozilo popraviti pri mehaniku, lahko pa ga kar zamenjate.

S tem ste torej pripomogli k ustvarjanju BDP-ja, saj ste plačali storitev in kupili končni proizvod, obenem pa je država še privarčevala, saj odpade strošek za vzdrževanje cest. Zmagamo torej vsi.

Vzhodna Evropa že začela z luknanjem cest

IMF je v vzhodni Evropi, kjer so za sodobne ekonomske ideje izjemno dovzetni, že začel s pilotnim programom luknanja cest in miniranja mostov.

Avtocesta med Varšavo in Berlinom je tako zopet polna kraterjev, najbogatejši Poljak pa je po novem 29-letni sirski imigrant Abdul, ki si je v Damasku nabral dolgoletne izkušnje s popravilom amortizerjev.

Samo en bog je in Milton Friedman je njegov prerok!

Komentirajte

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen.


*